Tag, Wasted

Salam. Ehh, another tag?

1. Anda rasa anda hot?
Aku hot-tempered. Kira camtulah okeh

2. Upload gambar kegemaran anda.

3. Kenapa anda suka gambar ini?
The last pic I took with some of fellow Beserians. Aku suka gamba ni, aku suka ka? Lately aku ngah teringat all the lost time during Form 4 n 5 yg aku terlepas peluang untuk know these guys better. What a shame

4. Bila kali terakhir makan pizza?
some weekend bla ntah x ingat, zack blanja. every pizza hut outing kami mmg akan kecoh2 jdnya, semua cheese akan habes punya XD

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Admiration - Incubus. I'm currently addicted to Incubus and RHCP and won't listen to others

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Trying to download all the songs of Incubus since aku umor satu tahun sampai sekarang

7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?
Pa2 yang mak aku panggil aku, suka lah aku

8. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan sila lakukan kalau taknak kena denda mandatori

-Nadiah
-Adiba
-Arlina
-Atikah Zouq
-Saifuddin
-Ryurisora

9. Saper no. 1- kepada anda?
a fellow blogger, dia minat gila sama Jason Mraz ~i wanna have your babies~

10. Orang no 3- ada hubungan dengan sesiapa?
entahlaa~ why don't you ask her yourself? sure dapat one honest answer punya

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5 ?
datang bilik aku weyh, aku nak main yugi dlm laptop ank

12. Bagaimana pulak dengan orang no 4 ?
a really nice girl, complicated yg sngt2 ok lah, x mcm aku

13. Siapakah orang no 2?
my junior yg dpt straight a, ko kenal dia ko gi ucap congrats kt dia right now! ahahaha XD

14. no 6 apa cerite?
another fellow blogger, she likes music as i do ngee~ :)

I wanna hit 13, but another one will do. Okayh, bye2

Adoih

2 comments:

  1. 9. Saper no. 1- kepada anda?
    a fellow blogger, dia minat gila sama Jason Mraz ~i wanna have your babies~

    terima kasih laaa. -_-" tapi memang tak boleh dinafikan. hahaha. xD

    ReplyDelete